Ժամանակացույց
Best Western Plus Congress Hotel
Նկարագրություն
ՈՒՄ Է ՀԱՏԿԱՊԵՍ ՕԳՏԱԿԱՐ ԾՐԱԳԻՐ
Ղեկավարների՝
Սպասարկման մշակույթը չի կայանում առանց ղեկավարի մասնակցության։
Սա միջոց է կառուցելու համակարգ՝ վերևից ներքև։
Որպեսզի հաճախորդները վերադառնան, իսկ թիմը աշխատի առանց վերահսկողության՝
պետք է կառավարելի ռազմավարություն, ոչ թե բախտ։
Շուկայում հաղթում է նա, ով ստեղծում է լավագույն փորձը։ Ճանաչեք՝
ինչպես է սպասարկումը դառնում վաճառքի շարժիչ։
Եթե արժեքները կան, բայց սպասարկման լեզուն չկա՝ այստեղ կստանաք
գործիքներ, որոնք աշխատում են։
Յուրաքանչյուր շփում եկամուտ է։ Այս ծրագրում կա ամենն, ինչ պետք
է՝ գործելու արդեն վաղը։
Մարքեթինգ
Վաճառք
Սպասարկում
Զանգերի կենտրոն,
Լոգիստիկա
Ապրանք կամ ծառայություն կարող են առաջարկել շատ ընկերություններ,
բայց սպասարկումն է, որ ձևավորում է վստահություն, հավատարմություն ու կրկնվող գնումներ։
Հենց այս տրամաբանությամբ է կառուցված «Հինգաստղանի սպասարկում
նոր իրականությունում» թրեյնինգը։
Bentley, Volkswagen Group, McDonald's, Яндекс.Такси, PAC
Group, MRIYA RESORT, Essilor Group, Սիներգիա համալսարանն ու հարյուրավոր այլ առաջատար
կազմակերպություններ Ռուսաստանում, ԱՊՀ-ում ու ԵՄ տարածքում։
Եվգենի Գորյանսկիի հեղինակած մեթոդներն այսօր կիրառում են՝ ավտոարդյունաբերությունում,
հյուրանոցներում, բանկերում, կրթական և բժշկական հաստատություններում։
Թիմի դերակատարումը՝ ովքեր են սպասարկման մշակույթի շարժիչ ուժը
Հետադարձ կապ՝ արդիականացված մոտեցմամբ՝ ովքեր, երբ և ինչպես են
հավաքագրում ու վերլուծում հաճախորդի արձագանքը
Հստակ առաջնահերթություններ՝ որ երեք ցուցանիշներն են դառնում հիմնական
կողմնորոշիչներ
Հաճախորդի փորձի բարելավում՝ ինչպես իրական արժեք ստեղծել այսօրվա
պայմաններում
B2C սպասարկում՝ ինչպես պահել բարձր մակարդակը փոփոխվող միջավայրում
B2B սպասարկում՝ վստահելի փոխհարաբերություններ երկարաժամկետ համագործակցության
համար
Բիզնես B2P ձևաչափով՝ մարդկային վերաբերմունք, որը բերում է ֆինանսական
արդյունք
Պահվածքի արդյունավետ մոդելներ թիմի համար՝ հիմնված հաճախորդների
արձագանքների վրա
Բարձր լարման պայմաններում՝ ինչ վարքագծից խուսափել հաճախորդի վստահությունը
չկորցնելու համար
Նախօրոք կանխարգելում՝ ինչպես կանխել հաճախորդների կորուստն ու
բրենդի վարկանիշի անկումը
Սպասարկման ճանապարհային քարտեզ – 2025՝ մշակում ենք անձնական և
կազմակերպության զարգացման նախագիծ
Լուսանկար և տեսահոլովակ
Կիսվել
Նմանատիպ միջոցառումներ

The Jungle | Spring Dance Party

Հայ կինո երաժշտություն Կարեն Գրիգորյան քառյակ

Խխունջ Հենրիի կրկեսը
