Ժամանակացույց

07 Հնս Շաբաթ Շբթ 09:00
Երևան
Best Western Plus Congress Hotel
Գնել Տոմս Փակել Սկսած AMD 60000

Նկարագրություն

«Հինգաստղանի սպասարկում նոր իրականությունում – 2025»
1 օրվա ընթացքում կկառուցեք համակարգ, որը կպահի հաճախորդներին և կվաճառի ձեր փոխարեն
Best Western Congress Hotel

 Ինչու է կարևոր վերաիմաստավորել սպասարկումը հենց հիմա

2025-ը բիզնեսից պահանջում է արձագանքել արագ, ճշգրիտ ու արժևորել ամեն շփումը հաճախորդի հետ։
Սպասարկումն այլևս պարզապես գեղեցիկ ժպիտը չէ՝ այն դարձել է վստահություն կառուցելու, բիզնեսը պաշտպանելու և վաճառքը կրկնապատկելու հիմնական գործիք։

 

Ի՞նչ է փոխվել.
– Հաճախորդները պահանջում են ավելին՝ հարմարություն, հստակություն, ուշադրություն
– Մեկ սխալը կարող է արժենալ ձեր հեղինակությունը
– Թիմը պետք է ոչ միայն բարեհամբույր լինի, այլև վերահսկի սպասարկման ողջ գործընթացը՝ սկզբից մինչև ավարտ

Այս դասընթացը պատասխան է նոր իրականության պահանջներին։
Այստեղ խոսքը սպասարկման մասին չէ որպես պարտականություն, այլ սպասարկման մասին՝ որպես բիզնես ռազմավարություն։

 Թրեյնինգը նախատեսված է նրանց համար, ովքեր՝

 ▪️ Ցանկանում են վերականգնել սպասարկման մշակույթը,
▪️ Հասկանում են, որ որակյալ սպասարկումը վաճառքի հզոր գործիք է,
▪️ Ընդունում են, որ անձնակազմի մտածողությունն է ձևավորում բրենդի ընկալումը։

ՈՒՄ Է ՀԱՏԿԱՊԵՍ ՕԳՏԱԿԱՐ ԾՐԱԳԻՐ

Ղեկավարների՝

Սպասարկման մշակույթը չի կայանում առանց ղեկավարի մասնակցության։ Սա միջոց է կառուցելու համակարգ՝ վերևից ներքև։

 Գլխավոր տնօրենների և սեփականատերերի՝

Որպեսզի հաճախորդները վերադառնան, իսկ թիմը աշխատի առանց վերահսկողության՝ պետք է կառավարելի ռազմավարություն, ոչ թե բախտ։

 Կոմերցիոն ղեկավարների՝

Շուկայում հաղթում է նա, ով ստեղծում է լավագույն փորձը։ Ճանաչեք՝ ինչպես է սպասարկումը դառնում վաճառքի շարժիչ։

 HR-տնօրենների՝

Եթե արժեքները կան, բայց սպասարկման լեզուն չկա՝ այստեղ կստանաք գործիքներ, որոնք աշխատում են։

 Փոքր բիզնեսի սեփականատերերի՝

Յուրաքանչյուր շփում եկամուտ է։ Այս ծրագրում կա ամենն, ինչ պետք է՝ գործելու արդեն վաղը։

 ԲԱԺԻՆՆԵՐԸ՝ 

Մարքեթինգ

Վաճառք

Սպասարկում

Զանգերի կենտրոն, 

Լոգիստիկա

 Ինչու մասնակցել

Ապրանք կամ ծառայություն կարող են առաջարկել շատ ընկերություններ, բայց սպասարկումն է, որ ձևավորում է վստահություն, հավատարմություն ու կրկնվող գնումներ։


Սպասարկումը՝
բարձրացնում է միջին չեքը
խթանում է կրկնվող վաճառքներին
հաճախորդին դարձնում է ձեր լավագույն մարքեթինգային գործիքը

Հենց այս տրամաբանությամբ է կառուցված «Հինգաստղանի սպասարկում նոր իրականությունում» թրեյնինգը։

 Թրեյնինգի արդյունքում Դուք կստանաք՝

▪️ Հստակ գործողությունների պլան, որ կարելի է կիրառել անմիջապես
▪️ Ինքնագնահատման գործիքներ՝ սպասարկման որակի չափման համար
▪️ Գործնական լուծումներ բարդ իրավիճակների համար
▪️ Անհատական զարգացման պլան՝ համապատասխան նոր իրականությանը

 Եվգենի Գորյանսկի

Մարդ, ով արմատապես փոխում է սպասարկման և վաճառքի մշակույթը։
• 25+ տարվա փորձ վաճառքներում
• 4 500+ օր՝ թրեյնինգներ և խորհրդատվություն
• 32+ ոլորտում վերապատրաստված թիմեր՝ ավտոմոբիլայինից մինչև բժշկություն

 Բեսթսելլերների հեղինակ՝
• «Վաճառքներ առանց արգելակների»
• «Ակտիվ վաճառքներ սպասարկման մեջ»
• «Հաճախորդամետություն առանց բյուջեի» (2 հատոր, 150+ գործիք)

 Նրան վստահել են՝

Bentley, Volkswagen Group, McDonald's, Яндекс.Такси, PAC Group, MRIYA RESORT, Essilor Group, Սիներգիա համալսարանն ու հարյուրավոր այլ առաջատար կազմակերպություններ Ռուսաստանում, ԱՊՀ-ում ու ԵՄ տարածքում։

Եվգենի Գորյանսկիի հեղինակած մեթոդներն այսօր կիրառում են՝ ավտոարդյունաբերությունում, հյուրանոցներում, բանկերում, կրթական և բժշկական հաստատություններում։

 Թրեյնինգի օրակարգ

09:00 - 10:00 Գրանցում, սուրճ
10:00 - 11:40 Բաժին 1
11:45 - 12:00 Սուրճի ընդմիջում
12:00 - 13:30 Բաժին 2
13:30 - 14:15 Ճաշ
14:15 - 16:00 Բաժին 3
16:00 - 16:15 Սուրճի ընդմիջում
16:15 - 17:30 Բաժին 4
17:30 - 18:00 Հարցուպատասխան

 ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑՆՈՒՄ ԹՐԵՅՆԻՆԳԸ

 ▪️ Խմբային և անհատական վարժություններ
▪️ Իրավիճակային դերախաղեր
▪️ Գործողությունների կոնկրետ պլան՝ յուրաքանչյուր մասնակցի համար

 Դասընթացի բովանդակություն

Թիմի դերակատարումը՝ ովքեր են սպասարկման մշակույթի շարժիչ ուժը 

Հետադարձ կապ՝ արդիականացված մոտեցմամբ՝ ովքեր, երբ և ինչպես են հավաքագրում ու վերլուծում հաճախորդի արձագանքը

Հստակ առաջնահերթություններ՝ որ երեք ցուցանիշներն են դառնում հիմնական կողմնորոշիչներ

Հաճախորդի փորձի բարելավում՝ ինչպես իրական արժեք ստեղծել այսօրվա պայմաններում

B2C սպասարկում՝ ինչպես պահել բարձր մակարդակը փոփոխվող միջավայրում 

B2B սպասարկում՝ վստահելի փոխհարաբերություններ երկարաժամկետ համագործակցության համար

Բիզնես B2P ձևաչափով՝ մարդկային վերաբերմունք, որը բերում է ֆինանսական արդյունք

Պահվածքի արդյունավետ մոդելներ թիմի համար՝ հիմնված հաճախորդների արձագանքների վրա

Բարձր լարման պայմաններում՝ ինչ վարքագծից խուսափել հաճախորդի վստահությունը չկորցնելու համար

Նախօրոք կանխարգելում՝ ինչպես կանխել հաճախորդների կորուստն ու բրենդի վարկանիշի անկումը

Սպասարկման ճանապարհային քարտեզ – 2025՝ մշակում ենք անձնական և կազմակերպության զարգացման նախագիծ

 

Լուսանկար և տեսահոլովակ

Կիսվել