Ticketon LLC

Հաճախ տրվող հարցեր

Պատվեր և վճարում

Ինչպե՞ս է տոմսն ինձ հասնելու

Եթե Դուք ընտրել եք կանխիկ վճարման տարբերակը, տոմսերը կառաքվեն 2-5 օրվա ընթացքում։ Առաքիչը նախապես կզանգահարի Ձեզ։
Օնլայն գնելու դեպքում՝ տոմսերն ուղարկվում են Ձեր նշած էլեկտրոնային հասցեին։

Ինչպե՞ս վճարել տոմսի համար

Տոմսերն օնլայն գնելու դեպքում վճարումը կատարում եք բանկային քարտով, իսկ առաքում պատվիրելիս՝ կանխիկ՝ առաքման ժամանակ։

Կարո՞ղ եմ տոմսերը պատվիրել հեռախոսով
Հեռախոսով պատվեր կատարելու համար կարող եք զանգահարել 099 955 225 կամ 077 905 059 հեռախոսահամարներով՝ երկ-ուրբ, 09։00 – 18։00-ն։
Ինչպե՞ս եմ ստանալու օնլայն գնված տոմսերը

Օնլայն գնելու դեպքում՝ տոմսերն ուղարկվում են Ձեր նշած էլեկտրոնային հասցեին QR կոդի տեսքով։

Ինչու՞ չեմ կարողանում առաքում պատվիրել

Եթե միջոցառմանը մնացել է 3 օրից քիչ ժամանակ, տոմսերը կարող եք գնել բացառապես օնլայն։

Ինչքա՞ն ժամանակ կպահպանվի իմ ամրագրումը

Տոմսերի ամրագրումը պահպանվում է 5 օր։ Այդ ընթացքում տոմսը որևէ եղանակով չգնելու դեպքում պատվերը չեղարկվում է՝ առանց որևէ զգուշացման։

Պատվերը կատարելուց հետո գումարը քարտիցս գանձվել է, բայց տոմսը չեմ ստացել։ Ի՞նչ անել

Պատվերը կատարելիս անմիջապես հետո Ձեր մեյլին պետք է ստանաք հաստատող նամանկ։ Եթե նամակը չեք ստացել, նախ ստուգեք "SPAM" և "JUNK" բաժիններում։ Հնարավոր է որ սխալ եք մուտքագրել Ձեր էլ․ հասցեն, այդ դեպքում՝ 

  • Գրեք մեզ Facebook-ում կամ Instagram-ում
  • Ուղարկեք Ձեր վճարման կտրոնը support@ticketon.am էլ․ հասցեին, subject դաշտում նշելով <<Վճարման սխալ>>: 

Բացի այդ, ձեր տոմսերը միշտ հասանելի են «Իմ պատվերները» բաժնում:

Կարո՞ղ եմ տոմսեր գնել զեղչով:


Պատվերի փոփոխություն / վերադարձ

Ինչպե՞ս կարող եմ չեղարկել պատվերը

Պատվերը հնարավոր է չեղարկել ամենաուշը միջոցառումից մեկ շաբաթ առաջ։

Եթե տոմսը գնել եք կանխիկ, ՀԴՄ կտրոնի առկայությունը պարտադիր է։

Օնլայն գնված տոմսերի մասնակի վերադարձի դեպքում գանձվում է վերադարձվող տոմսի արժեքի 2%-ը։

Կվերադարձվի՞ արդյոք իմ գումարը, եթե չեմ կարողացել մասնակցել միջոցառմանը

Անկախ այն հանգամանքից, թե ինչու չեք ժամանել միջոցառմանը, Ձեր տոմսերը չեղյալ են համարվում, և դրանց գումարը վերադարձի ենթակա չէ:

Լրացուցիչ ինֆորմացիա

Ին՞չ է պատահում իմ տոմսի հետ, եթե միջոցառումը չեղարկվել է

Միջոցառման չեղարկման դեպքում մեր օպերատորները կտեղեկացնեն Ձեզ այդ մասին, և կկատարվի վերադարձ՝ ամբողջ գումարի չափով։

Կարո՞ղ եմ հեռախոսով ավելի մանրամասն ինֆորմացիա ստանալ միջոցառման մասին
Միջոցառումների մասին ինֆորմացիան ամբողջությամբ ներկայացված է կայքում։ Ձեզ հետաքրքրող ինֆոմացիան, ինչպիսիսք են՝ օր, ժամ, տոմսի արժեք, անցկացման վայր, ազատ տեղերի առկայություն և այլն, կարող եք գտնել նկարագրության բաժնում։  
Ինչպե՞ս իմանալ սպասվող միջոցառումների մասին՝ նախօրոք
Կայքում գրանցվելու կամ բաժանորդագրվելու դեպքում յուրաքանչյուր շաբաթ կստանաք հաղորդագրություն՝ սպասվող իրադարձությունների մասին։ 

Հետևեք մեզ